Als je een plek aanmaakt in Snelterecht, maar een specifieke patiënt komt niet naar voren in de selectie, kan dat meerdere redenen hebben.
Controleer allereerst of de afspraak van de patiënt past in de vrijgekomen plek, en dat de patiënt niet is verwijderd van de wachtlijst (ofwel door de praktijk, ofwel door de patiënt zelf)
Past de patiënt?
We maken de initiële selectie van patiënten op basis van:
Tijdsduur
Past de afspraak in de vrijgekomen plek?Behandelaar
Is de plek die vrijkomt bij de behandelaar van de patiënt? Of staat bij de patiënt aangegeven dat hij ook door collega's geholpen mag worden?
Beschikbaarheid
Dit zie je door bovenstaande melding, en kan komen doordat:
De patiënt heeft aangegeven niet beschikbaar te zijn op het dagdeel van de plek
De patiënt heeft aangegeven met vakantie te zijn
Datum originele afspraak
Als de originele datum van de afspraak van de patiënt hetzelfde is, of dichtbij, de datum van de vrijgekomen plek, nodigen we de patiënt niet uit.
Je stelt zelf in voor hoeveel dagen dit geldt bij Instellingen > Voorkeuren > Uitsluitingsgedrag

